2009

Det är år 2009 nu så jag gör ett försök till att börja blogga igen.. Jag hoppas att det håller MEN när vardagen åter är kommen med jobb 8-17 och allt där till så får vi se hur pass mycket bloggande det blir.. Jag gör iaf ett försök!

Jag hoppas att ni, liksom jag, har haft en bra dag på det nya året? Här har det BARA varit lugnt och skönt, endast en promenad till affären har det blivit.. Snart blir det TV-mys, igen, men lika bra att passa på för om en vecka är det åter jobb, och innan dess en massa annat som måste göras, bla. inskrivning på mån, ska bli spännande!!

GOTT NYTT ÅR FOLKS!!

Kommentarer
Postat av: Granis

klart du ska blogga !

det är bara kämpa på =D

2009-01-02 @ 04:57:41
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0